الثلاثاء، 27 نوفمبر 2012

أشتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاق



 
أشتاق لأشعار نزار..لأغنيات كاظم..لرومانسية حليم..لشيء من الزمن الماضي..يعيد لي حنيني لأنوثتي و انتمائي لها..أريد لحناً يقدّرني و يعرف كيف تكون مكانتي..أحتاج لصوتاً يرفق بي و يحيّ فيني من جديد كينونتي..

 
*
*
*
 
محبتي ،
المشتاقة لذاتها
 

هناك 3 تعليقات:

Unknown يقول...

تدوينة جميله زيك

عارفه بقالى تقريبا اسبوع وانا دخله ف حاله غريبه ومش عارفه ايه ده متقوليش عليا مجنونه بس ده اللى حاصل بالظبط

طول الوقت عاوزه اقعد لوحدى على ضوء الشموع ومش بسمع غير اغنيه واحده بس ممنوعة انتى ومش عارفه ليه
الأغرب بقى انى لما بسمع بدخل في عالم تاني بحس نفسي عايشه في قصر كبيره ومحبوسه في برج عالى جوه القصر بس عاجبنى الأحساس برغم كبت الحريه اللى فيه انا مش عارفه ايه ده تفتكري يا مونمون أكون اجننت خلاص ولا ايه ^_^

انا فرحة اوى انك دونتى تانى وهستنى بردو الجديد مش هينفع تقفى لحد كده ده تحذير على فكره ^_^

Eman Ahmad يقول...

أولا يا ويلكم يا ويلكم بيكي يا موني


ثانيا بعد الشر عليكي من الجنان يا موزة..انتي بس في حالة اشتياق لنفسك و لأنوثتك مع شوية حنين للرومانسية اللي بقت شحة في السوق اليومين دوولهومت :) زيي كده تماااااااام


و ثالثا مش تخافي ان شاء الله هكتب تاني سوووووون :) عشان خاطر عيونك :)


بس تنوريني انتي كده على طول


:)

Unknown يقول...

طيب كويس طمنتينى على نفسي طالما الحاله عامله يبقى خير ان شاء الله

واكيد طبعا هاجي كتير اكتبي انتى بس وملكيش دعوه

رواية : الحياة تبدأ عند المنتهى

بسم الله الرحمن الرحيم رواية : الحياة تبدأ عند المنتهى بقلم : إيمان أحمد مد زراعك لجعبة النشوات..، لامسها وتفحصها ،داعبها جيداً قبل ...